loading...
مرجع دانلود بازی های کم حجم
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
مدیر بازدید : 1439 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

Youda Sushi Chef 2 نسخه دوم از بازی مدیریتی رستوران سوشی برای سیستم عامل ویندوز است و در سال 2012 توسط شرکت Youda Games با گرافیک بهتری منتشر شده است. پس از کسب موفقیت های روزافزون نسخه اول این بازی، سازندگان تصمیم بر ساخت ورژن دوم با کیفیت بالاتر شدند. هم چنین اشکالاتی که کاربران ذکر کرده اند، تا حدودی برطرف شده اند و با یک عنوان جذاب مواجه هستیم.

Youda Sushi Chef 2 دانلود Youda Sushi Chef 2   بازی رستوران سوشی

وظیفه بازیکن در بازی Youda Sushi Chef 2 رسیدگی به امور رستوران و مدیریت آن می باشد تا درآمدی از این راه حاصل شود و به یکی از بزرگ ترین غذاخوری های شهر تبدیل شوید. ماهی، مهم ترین ماده غذاییست که با استفاده از آن، غذای محبوب سوشی تهیه می شود و قبل از این که مشتریان را به داخل راهنمایی کنید، باید به تعداد زیادی ماهی به انبار اضافه کنید تا بتوانید جوابگوی آن ها باشید و از کارتان راضی باشند.

مدیر بازدید : 3389 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Rayman Legends pc cover دانلود بازی Rayman Legends برای PC

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 3546 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

GTA San Andreas دانلود بازی جی تی ای GTA 5 San Andreas برای PC

Grand Theft Auto San Andreas - Full Version

شرکت Rockstar بعد از انتشار GTA 3 و سپس Vice City سبک بازی های Open World را با Grand Theft Auto San Andreas به اوج خود رساند. به طوری که حتی بعد از انتشار GTA IV، هنوز هم بسیاری معتقدند San Andreas بهترین بازی این سبک است. شاید مهمترین دلیل آن این است که راک استار در IV سعی کرد چاشنی واقع گرایی را به سری GTA تزریق کند. این امر موجب شد تا بسیاری از کارهای جذاب و هیجان انگیزی که می شد در San Andreas انجام داد به خاطر غیر قابل باور بودن از نسخه چهارم بازی حذف شود. داستان بازی از سال 1992 شروع می شود. Carl Johnson بعد از مدت ها از Liberty City خارج شده و به خاطر شنیدن خبر قتل مادرش وارد ایالت نیمه خیالی جی تی ای San Andreas می شود.

این ایالت از سه بخش تشکیل شده که از روی سه منطقه واقعی Los Angeles، San Francisco و Las Vegas طراحی و ساخته شده اند. Johnson در ادامه داستان این نسخه از جی تی ای متوجه می شود خانواده و دوستانش به هم ریخته اند و همه چیز در آشوب است. حالا او باید طی اتفاقاتی که در طول بازی می افتد افراد باقی مانده خانواده اش را نجات داده و دوباره خیابان ها را تحت کنترل دوستانش قرار دهد. گیم پلی بازی آنقدر تنوع دارد که بازیکنان در یک مرحله مشغول دوچرخه سواری خواهند بود و در مرحله‌ی دیگر مشغول تصویر برداری از افراد خاص. علاوه بر ماموریت های اصلی می توان کارهایی نظیر گذراندن دوره های خلبانی یا اتومبیل سواری هم انجام داد یا با خریدن ماشین های مدل بالا در اتوبان های شهر جولان داد. GTA San Andreas تمام آن چیزی است که یک فرد می خواهد در دنیایی آزاد انجام دهد و آنقدر سرگرم کننده و لذت بخش است که به بسیاری از بازی های پر هزینه دیگر می ارزد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 1484 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

Rayman Legends دانلود بازی ریمن افسانه ها Rayman Legends

Rayman Legends – Black Box Version

بعد از موفقیت چشم گیر بازی Rayman Origins دور از انتظار نبود که کمپانی Ubisoft نسخه جدیدی را از این سری معرفی کند. همین اتفاق افتاد و Rayman Legends معرفی شد اما اعلام خبر اختصاصی بودن آن برای کنسول Wii U، همگان را شوکه کرد تا اینکه بعد از چند ماه و به دلیل فروش کم این کنسول اعلام شد نسخه جدید هم برای پلتفرم های دیگر از جمله PC منتشر خواهد شد. گیم پلی بازی ریمن افسانه ها همان گیم پلی نسخه Origins است که در آن تا چهار نفر به طور همزمان می توانند با چهار شخصیت متفاوت بازی را پیش ببرند. به جز Rayman‌ ،Globox و Teensies که در نسخه قبلی هم وجود داشتند، یک شخصیت قابل بازی جدید با نام Barbara هم اضافه شده است. علاوه بر این یک کاراکتر دیگر با نام Murfy که اولین بار در نسخه دوم معرفی شده بود، نیز نقش یار کمکی دارد.

در نسخه های Wii U و PS Vita بازی ریمن افسانه ها یک نفر دیگر می تواند با استفاده از صفحات لمسی این کنسول ها، Murfy را کنترل کند ولی در نسخه PC کنترل او در مراحل مخصوصش به یکی از این چهار نفر سپرده می شود. نکته جالب اینجاست که در کل 120 مرحله در این نسخه وجود دارد که 40 مرحله آن مربوط به نسخه بهبود یافته مراحل Rayman Origins می شود. در این دور و زمانه که ناشر ها محتوایی که باید در نسخه نهایی باشد را حذف می کنند و به عنوان DLC می فروشند. واقعا این اقدام یوبی سافت تحسین برانگیز است. با اتمام هر مرحله هم نسخه سخت آن آزاد می شود که دشمنان بیشتر و ماموریت های جدیدتری نسبت به نسخه عادی دارند. Rayman Legends یک بازی دو بعدی شاد و مفرح است با گرافیک کارتونی و جذاب است که می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.

dvd دانلود بازی ریمن افسانه ها Rayman Legendsهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1445 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

james bond 007 legends دانلود بازی جیمز باند James Bond 007 Legends

James Bond 007 Legends – Black Box Version

به مناسبت پنجاهمین سالگرد حضور جیمز باند در فیلم های سینمایی، Activision تصمیم گرفت تا بازی James Bond 007 Legends را بسازد. به همین منظور در بخش تک نفره این بازی برای هر یک از شش بازیگری که در دوره های مختلف نقش جیمز باند را بازی کرده اند، یک مرحله در نظر گرفته شده است. برخی از بازیگران دیگر این فیلم ها هم صداپیشگی شخصیت های خود را در بازی را برعهده دارند که این مسئله باعث باور پذیر تر شدن بازی شده است. ساخت بازی برعهده شرکت Eurocom قرار دارد که قبلا هم در سال 2011 بازی GoldenEye 007: Reloaded را ساخته بود. به همین دلیل گیم پلی این نسخه شبیه Reloaded است ولی با چندین تغییر و پیشرفت که مهمترین آن تمرکز بیشتر روی مخفی کاری است.

در سرتاسر بازی بازی کنان در موقعیت هایی قرار خواهند گرفت که نیازمند صبر و حوصله است ولی با این حال مراحلی هم برای کسانی که اکشن و صحنه های سینمایی را بیشتر می پسندند، وجود دارد. همان طور که انتظار می رفت، جیمز باند در این نسخه هم از گجت ها و ابزار های پیشرفته استفاده خواهد کرد. در کل سه نوع گجت در اختیار بازی کن است: تلفن هوشمند همیشگی جیمز باند که به عنوان دوربین از راه دور هم می شود از آن استفاده کرد، خودکار دارت پرت کن که دارت هایش سه نوع هستند و می توانند برای مثال دشمن را بی هوش کرده و یا هواس آنها را پرت کنند؛ آخرین گجت او هم ساعت مچی خاصی است که می تواند لیزر شلیک کند و یا دشمنان یا وسایل مختلف را علامت گذاری کند. همچنین با پیش روی در مراحل میتوان امتیاز کسب کرد و از آن برای ارتقای گجتها، اسلحه ها و حتی خود جیمز باند استفاده کرد. 007 Legends با داشتن مراحل متنوع و صحنه های ماشین سواری هیجان انگیز می تواند تجربه خوبی برای افرادی که طرفدار جیمز باند و فیلم های این چنینی هستند، باشد.

dvd دانلود بازی جیمز باند James Bond 007 Legendsهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1071 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Tomb Raider دانلود بازی جدید تام رایدر Tomb Raider برای PC

Tomb Raider 2013 – Black Box Version

بعد از انتشار بازی Tomb Raider Underworld در سال 2008، Crystal Dynamics بلافاصله کار ساخت نسخه جدید Tomb Raider را آغاز کرد. اما به جای ادامه دادن داستان نسخه های قبلی، سازندگان تصمیم گرفتند به اولین ماجراجویی های لارا کرافت بپردازند. بدین ترتیب بازیکنان در این نسخه شاهد خواهند بود که چگونه لارای با تجربه ای که این همه سال می شناختیم، ظهور خواهد کرد. همه چیز با غرق شدن کشتی تحقیقاتی لارا و دوستانش در نزدیکی جزیره‌ی مرموزی به نام Yamatai شروع میشود. لارا بعد از به هوش آمدن متوجه می شود دوستانش را گم کرده و حال مجبور است با گشت و گذار در جزیره آنها را پیدا کند. در این بین اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد که در نهایت به خاطر شجاعت های خود لارا رازهای این جزیره بر ملا می شود.

به خاطر این که هنوز لارا تنها یک دختر جوان و بی تجربه است، گیم پلی بازی تام رایدر هم بیشتر روی تلاش برای بقا تمرکز دارد. البته باز هم در این نسخه بازیکنان باید به گشت و گذار بپردازند و حتی غارها و معابد قدیمی را فتح کنند. سازندگان هم از این موضوع نهایت استفاده را کرده اند؛ بدین ترتیب که کل جزیره در ابتدا باز نیست و تنها بخشی از آن را می توان گشت. با پیش رفت در بازی و به دست آوردن تجارب و وسایل کمکی لازم، کم کم بخش های دیگر جزیره نیز باز می شود. صداپیشه‌ی شخصیت لارا هم با اینکه عوض شده و دیگر همان صدای قبلی نیست ولی صداپیشه جدید هم به خوبی توانسته از پس این نقش بر آید. Tomb Raider به خاطر تصمیمات درستی که سازندگان و ناشر بازی گرفته اند جزو یکی از بهترین بازی های 2013 و حتی نامزد کسب بهترین بازی سال نیز است.

dvd دانلود بازی جدید تام رایدر Tomb Raider برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 7500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1018 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Call of Juarez Gunslinger بازی ندای خوارز Call of Juarez Gunslinger

Call of Juarez Gunslinger - Black Box Version

Call of Juarez Gunslinger چهارمین نسخه از مجموعه ی بازی های ندای خوارز است که پس از یک دوره دور شدن از غرب وحشی دوباره به ریشه های خود بازگشته و طبق گفته سازنده ها یادآور دو نسخه ابتدایی است. هدف Techland، سازنده بازی، این است که تجربه تلخ The Cartel را به فراموشی بسپارد. داستان بازی در سال 1910 جریان دارد، جایی که فردی به نام Silas Greaves وارد رستوران می شود و با افرادی که در آنجا هستند قرار می گذارد در ازای نوشیدنی رایگان از تجربیاتی که در این سال ها به عنوان یک کابوی تمام عیار داشته برای آنها بگوید. بازیکنان در جریان تعریف این جریانات باید با شخصیت های واقعی و مشهوری چون Butch Cassidy و یا Newman Haynes Clanton رو به رو شوند و حتی با آنها دوئل کنند.

گیم پلی بازی یکی از نقاط قوت آن است که باعث می شود کشتن تک تک دشمنان لذت‌ بخش بوده و در عین حال تکراری نباشد. بازی کنان هرچه ماهرانه تر دشمنان را از پای در آورند، امتیازات بیشتری می گیرند که می شود از آنها برای بازکردن مهارت های جدیدتر استفاده کرد. به مانند نسخه های قبلی در این نسخه هم قابلیت های ویژه آهسته کردن زمان وجود دارد و حتی می شود گلوله های دشمن را جاخالی داد. در بین مراحل هم آیتم هایی پخش شده اند که با پیدا کردن آنها می شود اطلاعات تاریخی زیادی را کسب کرده و با شخصیت های بازی آشنا تر شد. علاوه بر مراحل داستانی، بخش دیگری با نام Arcade Mode هم وجود دارد که در آن باید باید با موج دشمنان مبارزه کرد؛ در این مد هر بازی کن هرچه بیشتر زنده بماند و افراد بیشتری را بکشد امتیاز بیشتری کسب می کند. یک بخش جدا هم برای دوئل کردن موجود است که با انتخاب آن میتوان یک سری دوئل‌هایی با افراد مختلف داشت.

dvd بازی ندای خوارز Call of Juarez Gunslingerهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 7500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

با عرض پوزش, پارت ها تکمیل شدند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 908 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Crysis 3 دانلود بازی کرایسیس Crysis 3 برای PC

Crysis 3 - Black Box Version

بعد از گذشت شش سال از انتشار اولین نسخه از بازی کرایسیس و ایجاد تحول در زمینه گرافیک در صنعت بازیهای ویدیویی،‌ ‍Crytek دوباره با Crysis 3 بازگشته است. بازی کنان در این نسخه در نقش Prophet به میدان مبارزه باز می گردند تا سرانجام هویت واقعی او آشکار شود و به انتقامی که در نظر داشت برسد. به خاطر اتفاقات افتاده در نسخه های قبلی، شرایط خاصی در نیویورک به وجود آمده که Crytek از آنها با نام عجایب هفتگانه یاد می کند؛ دلیل این نام گذاری مناطق متنوع با آب و هوا و پوشش گیاهی متفاوت است که همگی به لطف CryENGINE امکان پذیر شده اند. بعد از نقدهایی که به خطی تر شدن بازی در نسخه دوم شده بود، Crysis 3 دوباره به سبک و سیاق نسخه اول نزدیک تر شده و محیط ها بزرگ تر و  آزاد تر شده اند.

با قابلیت های ویژه لباس نانوسویت Prophet هم، دوباره می توانید نامرئی شوید، سریع تر بدوید یا با فعال کردن قدرت ویژه خود در مقابل گلوله های دشمنان مقاومت کنید. به گفته سازندگان، این نسخه بیشترین تعداد سلاح را در بین نسخه های قبلی دارد و علاوه بر دسترسی به سلاح های عادی، می توان از اسلحه های فضایی ها هم استفاده کرد. یکی از سلاح های ویژه‌ی بازی کرایسیس که سازنده ها در تصاویر تبلیغاتی بازی روی آن مانور می دادند، تیرکمان پیشرفته Prophet بود که بسیار قدرتمند است. از لحاظ گرافیکی، Crysis 3 شبیه یک معجزه در کنسول هاست ولی شاید نتواند PC Gamer ها را راضی کند. در طرف دیگر، بخش چند نفره بازی گسترده تر از نسخه های قبلی شده و علاوه بر وجود حالت های قبلی، حالت های جدیدی هم به آن اضافه شده است. حتی بازی کنان میتوانند لباس نانوسویت خود را نیز در این بخش شخصی سازی کنند تا از سایر افراد متفاوت باشند.

dvd دانلود بازی کرایسیس Crysis 3 برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1302 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Assassins Creed 3 دانلود بازی عقیده قاتلان Assassins Creed 3

Assassin’s Creed III – Black Box Version

همان طور که آشنایی دارید داستان های دو سری Assassin’s Creed از زمان جنگ های صلیبی  تا قرون وسطی شکل می گیرند و به مرور زمان جذابیت بیشتری پیدا می کنند. در 2 نسخه قبلی با دو شخصیت بازی به نام های Altair و Ezio که هرکدام دارای ویژگی ها و داستان های خاص خود بودند , آشنا شدید. در سری جدید از بازی عقیده قاتلان , کاراکتر اصلی بازی می تواند به خوبی از محیط اطراف خود استفاده کند , در نتیجه شرایط و نوع آب و هوا تاثیر زیادی در انجام ماموریت ها دارد. تفاوت عمده ی سری سوم با دو سری قبل در نوع دشمنان است. در سری های قبلی دشمنان فقط انسان ها بودند اما در این نسخه حیوانات وحشی نیز به کاربر حمله خواهند کرد. رفتار حیوانات کاملا متناسب با واقعیت است به طوری که اگر شما رفتارآنها در واقعیت را بدانید به راحتی در بازی با آن ها مقابله خواهید کرد. البته سازندگان بازی به شوخی اعلام کرده اند که در بازی فقط حیوان وحشی نیست بلکه میتوان بوقلمون هم در بازی مشاهده کرد.

بازی Assassin’s Creed 3 کربر را در شهرهای بوستون , فیلادلفیا و نیویورک قرار می دهد و به نظر می رسد که محیطی خشن و خطرناک در این شهرها حاکم است. اما بازی عقیده قاتلان صرفا یک بازی اکشن خالی نیست بلکه باید راه حل مناسبی برای معما ها و راز های پنهان شده در هر مرحله پیدا کنید. شخصیت بازی خود را عضوی از طبیعت می داند و از آن نمی ترسد. وی این توانایی را دارد تا از لابه لای درختان عبورکرده یا در بوته ها پنهان شود. نام شخصیت این سری , Connor بوده که قصد وارد شدن به کمپ انگلیسی ها را دارد ولی برای انجام این کار میبایست از رودخانه ها و کوهستان های صعب العبور بگذرد. زمانی که دشمن حمله می کند , Connor تبدیل به یک Predator می شود که در هر بخش از نبرد انگلیسی ها و آمریکایی ها , Templar ها را به قتل می رساند. سلاح ها در بازی بسیار متنوع هستند و فقط به شمشیر ختم نمی شود و گرافیک بازی نیز هم چنان در حال پیشرفت است.

dvd دانلود بازی عقیده قاتلان Assassins Creed 3هم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 9500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1444 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Deadpool دانلود بازی استخر مرگ Deadpool برای PC

Deadpool PC Game – Black Box Version

Deadpool نام بازی اکشن و بسیار جذابی بوده که در سال 2013 وارد بازار شد و برخلاف اکثریت بازی ها , شخصیت آن یک قاتل حرفه ای و البته بسیار شوخ طبع بوده و ممکن است کاربر در طول بازی دچار عذاب وجدان شدیدی شود ! البته او بسیار خشن بوده , به طوری که به راحتی دست و پای دشمنان را قطع و صحنه ی مبارزه را پر از خون می کند. ماجرای بازی استخر مرگ از زمانی شروع می شود که که کاراکتر اصلی بازی تصمیم می گیرد تا یک گزارشگر اخبار به نام Chance White را به قتل برساند که البته دلیل این کار نیز کارهای عجیب این گزارشگر در زمینه های مختلف مثل ایجاد موجودات جهش یافته است. البته این اولین باری نیست که با این شخصیت مشهور روبرو می شوید , چرا که قبلا در بازی هایی مثل Rise of Apocalypse و Marvel: Ultimate Alliance او را مشاهده کرده اید.

البته در بازی با افراد دیگری مثل Rogue نیز روبرو خواهید شد که بدون شک می توانند باعث تنوع شوند. بر روی گیم پلی بازی به خوبی کار شده و در طول بازی می توانید سلاح های قدرمتند متعددی را به کار گیرید و حتی می توان به جای استفاده از سلاح گرم از شمشیر , پتک یا هرچیز دیگری استفاده نمود. یکی از ویژگی های جالب بازی زمانی بوده که شخصیت بازی با کاربر صحبت می کند و به او در برخی از مواقع این گفتگو با کنایه همراه است. حتی زمانی که در بازی دچار مشکل شده اید و نمی توانید راه را پیدا کنید او با صحبت های خود راهنماییتان می کند که طبیعتا این سیستم در کمتر بازی دیده شده است. یکی دیگر از ویژگی های ممتاز بازی استخر مرگ گرافیک چشم نواز آن می باشد .این برتری را به خوبی می توان هنگام پخش شدن خون به خوبی مشاهده کرد. البته لازم به ذکر است که گرافیک آن حالتی فانتزی نیز دارد.

dvd دانلود بازی استخر مرگ Deadpool برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 6500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

با عرض پوزش مشکلات لینک ها برطرف شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1135 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

mafia 2 دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC

Mafia II PC Game – Black Box Version

پس از موفقیت دور از انتظار اولین نسخه از بازی Mafia , استدیو 2K Games به فکر ساخت نسخه دوم این بازی مشهور در سال 2010 میلادی افتاد. نسخه ای جدید که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی اول بوده وتوانایی جذب کاربر آن دوچندان شده است. از جمله ی این قابلیت ها می توان به انتخاب ماموریت اشاره کرد به طوری که کاربر می تواند تعدادی از مراحل ماموریت های فرعی را به طور دلخواه انتخاب کند که بی شک باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی , وجود مبارزات تن به تن است که در این مبارزات حرکات طبیعی همچون جاخالی دادن و فرار از دست حریف نیز وجود دارد. در طی مراحل بازی مافیا 2 , قادرید روزنامه بخونید , به باشگاه رفته و به تمرین مهارت های خود بپردازید و هم چنین برای رسیدن به مقصد تاکسی بگیرید ! اما ویژگی که بیشتر باعث جلت توجه می شود , امکانات کاربر در استفاده از ماشین است.

به طوری که اگر ماشین دچار حدثه شود می توان با مرجعه کردن به مکانیک یا کارواش مشکل آن را رفع کرد یا با استفاده از کنترل صدای رادیو را کم و زیاد کرد. حتی می توان از صندوق عقب ماشین برای جاسازی سلاح های گرم استفاده نمود. شاید برای بیشتر کاربران تعقیب و گریز توسط پلیسزیباترین بخش نسخه اول بازی مافیا به شمار می رود. در سری اول کاربر با گمراه سازی پلیس میتوانست از دست آن ها فرار کند. اما در سری دوم قضیه بسیار پیچیده تر از سری قبل بوده به طوری که فرار دیگر فایده ای نداشته و برای خلاص شدن از دست پلیس میبایست به فروشگاه های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید. البته در برخی از مواقع با کار هایی همچون رشوه دادن نیز می توان از دست پلیس رهایی یابید. بدون شک پویایی جامعه در بازی نقش مهمی در جذب کاربر دارد. به طوری که مردم هنگام تصادف با یکدیگر به جدال و درگیری پرداخته و کاربر می تواند به طور دلخواه در این ماجرا دخالت داشته باشد.

dvd دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 6500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 857 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

DARK PC Game دانلود بازی جدید و اکشن تاریکی Dark برای PC

Dark PC Game – Black Box Version

Dark یا تاریکی بازی جدید با سبکی اکشن و متفاوت بوده که توسط کمپانی Kalypso Media برای PC در سال 2013 میلادی منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی تصمیمی سرنوشت ساز و تاثیر گذار برای نجات جامعه ی بشری و برپایی عدالت گرفته است. درست زمانی که ظلم و جنایت به نقطه ی اوج خود رسیده و عدالت در پس تاریکی شب سرنگون شده ,  تنها یک وجود حرف اول را در دنیا می زند و آن خون آشام است. وجودی پلید و خبیث که با شرارت های خود در آشکار و نهان خون انسان های پاک و بی گناه را برای زنده ماندن مانند کفتاری به دندان میکشد. اکنون این فرصت در اختیارتان قرار داده شده تا عدالت را در جامعه تان برقرار کنید و مردم کشورتان را از نابودی نجات دهید. البته راه دشوار و طولانی را در ادامه مسیر در پیش خواهید داشت.

راهی که در آن باید با تمامی خون آشامان مبارزه کنید و برای نابودی آنها حتی از جان خود هم دریغ نکنید. در واقع کار اصلی شما در دل تاریکی ها آغاز خواهد شد. زمانی که خون آشامان پلید برای رسیدن به اهداف شوم خود از مخفیگاه های خود بیرون می آیند. درحالی که مرگی سخت در انتظار آنهاست. عذابی که مقدمه ی کیفر آنها به خاطر کار ها و اعمال گذشته شان است. از جمله ویژگی های زیبای این بازی میتوان به گرافیک خوب و البته ماجرای زیبا , سرگرم کننده و جذاب آن اشاره کرد که درواقع پیکره ی اصلی بازی را می سازند و می تواند هر گیمری را ساعت ها سرگرم کند و تمامی ذهن ها را برای یافتن راز بازی و رسیدن به نتیجه ی تصمیم بزرگ , درگیر خود کند. پس فرصت را از دست ندهید و از همین حالا برای نابودی خون آشامان شرور دست به کار شوید و برای برقراری عدالت که هدف اصلی شخصیت اصلی بازی Dark بوده , وارد دنیایی جدید و پر از خشم و نفرت شوید !

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1261 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Dont Starve Game بازی خارق العاده ی از گرسنگی نمیر Dont Starve

از گرسنگی نمیر یا همان Don’t Starve بازی استراتژیک و فکری آمیخته با ماجراهای شگفت انگیزی بوده و از راه کار های حیرت انگیزی برای پیاده سازی گیم پلی آن استفاده شده است. این بازی توسط شرکت Klei Entertainment عرضه  بر پایه ی بازی های Survival طراحی شده است. داستان اصلی این شاهکار از زمانی شروع می شود که دیو سیاه و بدجنس شخصیت اصلی را وارد دنیای جدید و البته عجیبی می کند و به نوعی قصد دارد تا جانش را پس از گذشت چند روز , بگیرد. Wilson که خود دانشمندی بزرگ و جهان شناس بوده به کمک شما تصمیم می گیرد تا از این دنیای عجیب و غریب جان سالم به در ببرد. البته برای انجان این کار بیش از صد 100 روز باید تلاش کند و ابزار های گوناگونی را به کار گیرد.

در هر یک از مراحل موجودات مختلفی را مشاهده خواهید کرد که میبایست از آن ها برای زنده ماندن , به نوعی استفاده کنید. هر مرحله نیز یک روز محاسبه می شود و سطوح بازی در قالب روز بیان خواهد شد. در هیچ یک از روز ها با اکتشافات تکراری و خسته کننده ای مواجه نخواهید شد. هیچ دستورالعمل یا آموزشی نیز در اختیارتان قرار نخواهد گرفت و برای کشف اسرار جدید باید ساعت ها کوشش کنید. هر یک از موجودات و اشیاء دور و برتان می توانند سر نخ خوبی برای راه یابی به مراحل بالا تر باشند. کاراکتر های بازی Don’t Starve حالتی سه بعدی , نسبتا فانتزی و شبیه به نقاشی داشته و از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار می باشند. از مهم ترین ویژگی های بازی از گرسنگی نمیر , اجرا شدن آن در تمامی ویندوز ها از جمله 8 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 795 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

»» تالار گفتمان سایت فری گیمز راه اندازی شد ««

Constant C بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C

Constant C عنوان یک بازی جدید و بسیار تامل برانگیز , با سبکی دو بعدی و بسیار شبیه به بازی معروف Limbo بوده که در آن به یک ربات کوچک کمک می کنید تا ماموریت هایی را که بر دوش او گذارده شده اند را با موفقیت به پایان برساند. اکثریت موجودات زمینی به طرز عجیبی ناپدید شده اند و امید بازماندگان به شما است. تمامی جهان را تاریکی دربر گرفته و بسیاری از نشانه های حیات از بین رفته اند. در این میان این ربات تلاش می کند تا با حل معما های پیچیده ای که بر اساس فیزیک واقعی طراحی شده زندگی جدیدی را به همگان ببخشد. تمامی ماموریت های موجود در یک ایستگاه فضایی به انجام می رسند که در آن تعدادی دانشمند نیز برای پیشروی در مراحل کمکتان خواهند کرد.

این بازی شامل 100 مرحله سرگرم کننده و البته متفاوت بوده که در هر یک از آن ها چندین معما  همراه با پازل های جالب گنجانده شده که برای پیدا کردن جواب آن ها ممکن است ساعت ها ذهنتان مشغول شود و در نهایت این امکان نیز وجود دارد که به پاسخ نهایی دست پیدا نکنید ! از ویژگی های منحصر بفرد بازی Constant C می شود به گرافیک بسیار زیبا همراه با موسیقی های متن متناسب آن اشاره کرد. هم چنین از دیگر ویژگی های آن طراحی حیرت انگیز و خارق العاده ی محیط بازی در تمامی مراحل می باشد.این بازی بر اساس تست های هوشی ساخته شده که کسی که تمامی بخش های آن را بدون توقف و به سرعت طی کند از بهره هوشی مناسبی برخوردار است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مدیر بازدید : 854 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

»» تالار گفتمان سایت فری گیمز راه اندازی شد ««

forceline بازی فوق العاده مهیج و اکشن ماموریت های شاهزاده Forceline

Forceline ( ماموریت های شاهزاده ) نام یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب بوده که پس از انتشار موفقیت آمیز نسخه اندروید آن بلافاصله شرکت سازنده ( Matriarch Entertainment ) بر این شد تا نسخه ای بهتر و بهبود یافته برای کامپیوتر نیز منتشر کند. این بازی دارای سبکی اکشن , ماجرایی و دو بعدی بوده و علی رغم گرافیک نه چندان بالا از جذابیت وصف ناپذیری برخوردار می باشد. شخصیت اصلی این بازی شاهزاده ای جوان و شجاع بوده که قصد دارد با به کار گیری مهارت های نظامی و فکری خود قلعه ی Athretia را از دست اهریمنان رها سازد.

البته هدفی مهم تر از این نیز وجود دارد. آزادی پرنسس از مهم ترین اهدافی بوده که هم در این بازی و هم در آثار مشابه دیده می شود. بازی Forceline دارای مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و در هر یک از سلاح ها و تجهیزات کلاسیک متفاوتی استفاده خواهید کرد تا با نابود کردن دشمنانی که سد راهتان می شوند , به قلعه Athretia برسید و نقشه ی خود را عملی سازید. هم چنین از ویژگی های منحصر بفرد این بازی گرافیک مناسب , حجم بسیار کم و گیم پلی فوق العاده زیبا می باشد. امیدوارم با دریافت این بازی خاطره ای به یادماندنی از نبرد در ذهنتان ثبت شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 1084 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

اگر شما نیز از بازی خوران و دوستداران بازی های قدیمی کنسول SEGA باشید به احتمال زیاد با اسم یا محیط بازی Animaniacs نسبتا آشنایی دارید. این اثر همانند بسیاری از بازی های سگا سبکی دو بعدی و ماجراجویانه داشته ولی با این تفاوت که داستان و روند آن به شیوه ای خاص طراحی شده است. شخصیت های اصلی این بازی را وروجک ها و موجودات کوچک و عیجبی تشکیل داده اند که هر یک از آن ها حرکات و رفتار ها مخصوص به خود را دارند. لازم به ذکر است که طراح این شاهکار Warner Bros. Interactive نام داردد.

مراحل این بازی دارای تنوع بسیاری بوده و هر یک از آن ها در محیط های مختلفی از جمله خیابان ها , سالن ها جنگل ها و حتی خانه های مدرن دنبال می شود. علاوه بر این قادرید تا با انتخاب هر یک از وروجک ها از مهارت های مخصوص و ویژه آن ها برای گذراندن مراحل بهره مند شوید. از ویژگی های قابل ذکر این بازی می توان به موسیقی های متن متناسب , مراحل پر تعداد و جنبه سرگرمی بسیار زیاد آن اشاره نمبود. هم چنین بازی Animaniacs دارای حجم بسیار کم و گرافیک مناسبی بوده و بدون هیچ مشکلی قابل نصب روی کامپیوتر می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیر بازدید : 1009 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

Wimp who stole my pants بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC

Wimp Who Stole My Pants? یا همان چه کسی شلوار مرا دزدید؟ عنوان یک بازی بسیار جالب و فانتزی با سبکی خاص بوده که جدیدا توسط شرکت Flexile Studio برای سیستم عامل های جدیدی همچون اندروید و i-OS ساخته شده است. پس از انتشار اولین نسخه از این بازی بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرد و بر اساس همین محبوبیت و علاقه ، نسخه ای بهبود یافته با گرافیکی بهتر برای PC منتشر کرده است. این شاهکار سبکی دو بعدی و ماجرایی داشته و از گرافیک بسیار خوبی نیز بهره می برد و مراحل پر تنوعی دارد.

هر یک از این مراحل نیز رنگ و طرح خاصی داشته و با نقش های خیالی و بسیار زیبایی که داشته گیمر را در خود غرق می کند. داستان اصلی بازی Wimp Who Stole My Pants? از موقعی شروع می شود که موجود کوچک و بامزه ای که ایفاگر نقش اصلی بازی بوده ،‌ زیر شلواری خود را گم می کند. البته در اصل کسانی آن را به سرقت می برند و قصد آزار و اذیت وی را دارند. شما میبایست به این موجود کوچک کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلاتی که پیش می آید ،‌ به زیر شلواری خود رسیده و کمی آرام شود !!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

trans بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC

مدیر بازدید : 858 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Gear Jack بازی بسیار خلاقانه و متفاوت جک چرخ دنده ای Gear Jack

در عرصه بازی سازی همیشه بازی هایی که حجم و گرافیک و بسیار بالا دارند موفق نمی شوند بلکه آثاری به موفقیت می رسند که متفاوت تر از بازی های هم سبک خود ساخته شوند و دارای جذابیت خاصی باشند. Gear Jack از این نوع شاهکار ها بوده که با وجود حجم بسیار مناسب و گرافیک نه چندان زیادی که داشته از جنبه ی سرگرمی بسیاری برخوردار می باشد. شرکت سازنده آن ابتدا نسخه ای از بازی را برای سیستم عامل هایی از جمله اندروید منتشر شد که پس از کسب رتبه در میان بهترین بازی های سال , نسخه PC آن نیز انتشار یافت.

مراحل بازی Gear Jack حالتی مرموز داشته و برای گذشتن از هر یک , نیازمند تفکر بسیاری است. محیط و مکان هایی که در آن به گشت و گذار می پردازید آمیزه ای از قطعات فلزی , چرخ دنده ها , میله ها و لوله های فلزی بوده که توسط ربات کوچکی به نام Jack بر روی آن ها مراحل را طی خواهید کرد. هم چنین موانع بسیاری بر سر راهتان قرار دارد که باعث می شوند گیمر در برخی از قسمت ها سردرگم شود و قادر به ادامه را نباشد. از جمله این موانع می توان به پل های شکسته , سطوح لعزنده , مکان های تاریک و… اشاره نمود که البته این بخش ها به بازی جذابیتی خاص می بخشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

مدیر بازدید : 1013 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Major Mayhem بازی بسیار هیجان آور و اکشن Major Mayhem با سبک لگو

سبک لگو ( Lego ) یکی از سبک های بسیار پرطرفدار و خارق العاده در میان بازی ها کامپیوتری بوده که هر سال تعداد آن ها افزایش می یابد. در توضح مختصری از این سبک می توان گفت که کاراکتر های بازی به صورت قطعه قطعه و به نوعی عروسکی بوده و با ظاهری بسیار جالب به دنیای واقعی ارتباط داده شده اند. Major Mayhem یکی از این بازی های بسیار جذاب و مهیج بوده که در این سبک ساخته و انتشار یافته است. این بازی دارای مراحل پر تعداد و متنوع بوده که هر یک از آن ها قابل اجرا در سه محیط مختلف از جمله صحرا می باشد.

ماموریت شما در اصل مبارزه با تروریست هایی که قصد به خطر انداختن جان مردم را داشته و به شدت مکان های مختلف را مورد حمله قرار داده اند , می باشد. هم چنین ماموریت های پر تعدادی ( 150 ماموریت ) در Major Mayhem گنجانده شده است که تمامی آن ها جذابیت خاص خود را دارند. از ویژگی های منحصر بفرد و قابل ذکر این بازی می توان به گرافیک طبیعی , حجم بسیار مناسب , وجود صد ها نوع اسلحه برای نبرد , 4 حالت مختلف و موسیقی های متناسب با محیط و هیجان آور اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 1240 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

mickey mouse world of illusion بازی خاطره انگیز میکی موس سگا Mickey Mouse World of Illusion

همان گونه بسیاری از شما اطلاع دارید میکی موس ( Mickey Mouse ) یک شخصیت فوق العاده محبوب و پرطرفدار در سری کارتون ها بوده که با توجه به میزان محبوبیت آن تا کنون ده ها بازی , کتاب داستان , کارتون و… از این شخصیت ساخته شده است. Mickey Mouse World of Illusion نام بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز در کنسول قدیمی SEGA بوده که در آن میکی موس به ماجراجویی های بسیاری می پردازد.

در این بازی بسیار سرگرم کننده می توانید با هر دو شخصیت Mickey Mouse و Donald Duck مراحل را یکی یکی پشت سر بگذارید. هر یک از این شخصیت ها ترفند های مخصوص خود را دارند و با گذشت مراحل مهارت های جدید تری می آموزند. در پایان هر مرحله دشمنی بسیار قدرتمند منتظرتان بوده و میبایست با استفاده از تجهیزات مختلفی از جمله قالیچه پرنده , سلاح های ساده و میوه هایی که در دست دارید آن ها را نابود سازید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مدیر بازدید : 1883 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

bad piggies 1.2.0 ورژن جدید بازی پرهیجان خوک های بدجنس Bad Piggies 1.2.0

همان گونه که بسیاری از شما کاربران اطلاع دارید Bad Piggies یا همان خوک های بدجنس جدید ترین شاهکار شرکت معروف Rovio بوده که پس از ساخت و عرضه آن حتی بیشتر از سری Angry Birds از آن استقبال شد. جریان اصلی بازی در محیط های سرسبز و پر تنوع دنبال می شود و در یک هر از آن ها با استفاده از تجهیزات اولیه ای که در دست دارید یک وسیله نقلیه برای خوک ها بسازید که بدون مشکل به مقصدشان برسند.

از جمله این وسایل می توان به چرخ های و واگن های چوبی , بطری های نوشابه پر از گاز و بادبزن ها اشاره کرد. در جدید ترین ورژن از این بازی ( 1.2.0 ) بیش از 30 مرحله جدید به آن اضافه شده و مشکلات و باگ هایی که در نسخ قبلی بود به طور کامل رفع گردید است. Bad Piggies 1.2.0 مخصوص ویندوز 7 بوده ولی با ترفند هایی که در ادامه مطلب ذکر شده به راحتی می توانید آن را بر روی ویندوز XP نیز اجرا نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 885 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

mega man x5 بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی مگامن Megaman X5

همان گونه که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید کارتون مگامن ( Megaman ) یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین هایی بود که طی چند سال گذشته از صدا و سیمای کشورمان پخش شد , بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد. بر همین پایه نیز بازی های پر تعدادی از این کارتون با جریانات و کاراکتر های اصلی آن طراحی شده و توسط شرکت معروف Capcom برای کامپیوتر منتشر شده است.

Megaman X5 عنوان این نسخه از سری بازی های Megaman بوده که در سال 2000 میلادی پی ریزی شده و با گرافیک و حجمی بسیار مناسب و با سبکی دو بعدی , از جنبه سرگرمی بسیار زیادی برخوردار است. حجم این بازی بسیار کاهش یافنه و با مراحل پر تعداد و جذابی که دارد بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مدیر بازدید : 780 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

sylvester and tweety in cagey capers بازی کم حجم تویتی سگا Sylvester and Tweety in Cagey Capers

Sylvester and Tweety یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کارتون هایی بوده که از سال ها پیش در تلوزیون مخاطبان بسیاری داشته و دارد. بدون شک بسیاری از بازی خوران قدیمی بازی آن را در کنسول قدیمی SEGA را به خاطر می آورند. Sylvester and Tweety in Cagey Capers یک اثر به یادماندنی با حجمی بسیار کم ولی خاطره انگیز می باشد.

در این بازی سر تا سر هیجان همراه با دو شخصیت بسیار مشهور تویتی , پرنده باهوش و سیلوستر , گربه ی بدجنس به ماجراجویی های بسیاری در قالب ده ها مراحل می پردازید. در هر یک از مراحل آن به دنبال پرنده ناقلا تویط سیلوستر دست به هر کاری می زنید تا او را به چنگ انداخته و یک لقمه چیتان کنید ! امیدواریم با دریافت این بازی بسیار جذاب از آن نهایت لذت را برده و مورد استفاده تان قرار بگیرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 727 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

escape from lost island بازی هیدن آبجکت فرار از جزیره فراموش شده Escape From Lost Island

یکی از سبک هایی که همه روزه در حال گسترش و پیشرفت ولی با همان شیوه ی کلاسیک بوده , سبک هیدن آبجکت ( Hidden Object ) است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و منتشر شده است که Escape From Lost Island یکی از جذاب ترین و در عین حال کم حجم ترین آن ها به حساب می آید. حجم مناسب و متعدد بودن مراحل این بازی , آن را از دیگر آثار متمایز کرده است.

داستان بازی از از موقعی شروع می شود که کشتیتان در کنار جزیره ای دور از تمدن و مرموز غرق شده و مجبور به سکونت در آن جا می شوید. نکته ای که در این میان هائز اهمیت بوده متفاوت بودن سر و وضعتان از اهالی جزیره است که می بایست خود را از چشم هایشان مخفی سازید. وجود انواع ماجرا ها و معما های بسیار جالب در Escape From Lost Island جذابیتی خاص به آن بخشیده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مدیر بازدید : 782 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

island tribe بازی مدیریتی و استراتژیک ساکنان جزیره Island Tribe

Island Tribe یا همان ساکنان جزیره عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب با سبکی مدیریتی داشته که توسط شرکت نه چندان معروف Realore ساخته و منتشر شده است. جریان بازی در قبیله و جزیره ای دور افتاده با ساکنان بسیار مهربان و خوشرو در قالب بیش از 30 مرحله پر هیجان دنبال می شود که هر یک از آن ها جذابیت خا خود را دارند.

ساکنان این جزیره زندگی بی مخاطره ای را دنبال می کنند که ناگهان آتش فشانی پس از 3000 سال شروع به فعالیت کرده و جان افراد را به خطر می اندازد. شما میبایست به عنوان رهبر و سرگروه قبیله تان قبل از فوران آتش فشان خود را به سرزمین های جدید و قابل سکونت رسانده و در آن جا زندگی جدید با وسایل و تجهیزات جدید تری را شروع کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 621 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

Alex Gordon بازی بسیار سرگرم کننده و پر ماجرای الکس Alex Gordon

Alex Gordon عنوان یک بازی بسیار زیبا و جذاب با سبکی دو بعدی بوده که در آن به ماجراجویی های مختلفی می پردازید. در این بازی هدایت یک روباه باهوش و زیرک که Alex Gordon نام داشته را در دست میگیرید و به وی کمک می کنید تا از مراحل پر فراز و نشیب و پر از خطرات عبور کرده و امتیاز جمع آوری کند. هم چنین محیط بازی بسیار شاد و دل انگیز بوده و قادرید تا مراحل بازی را در مناظر بسیار زیبا و لذت بخش , سواحل آرام , جنگل های سرسبز و… بگذرانید. بازی Alex Gordon مخصوص کامپیوتر بوده و با قابلیت Portable که داشته می توانید آن را بدون نصب اجرا کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

مدیر بازدید : 857 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

The Flintstones بازی فوق العاده زیبا و خاطره انگیز عصر حجر سگا The Flintstones

اگر شما نیز یکی از طرفداران قدیمی کنسول سگا ( SEGA ) بوده باشید , بدون شک بازی عصر حجر یا همان The Flintstones را به خاطر می آورید. این بازی با سادگی و کم گرافیک بودنش خاطرات بسیاری را از زمان های قدیم زنده می کند و هم چنین برای امروزی ها نیز جذابیتی خاص دارد. داستان و روند بازی در مورد مردی به نام فلینت استونز بوده که در عصر حجر به ماجراجویی و کشف موضوعات جدید در روز زمین و حتی در اعماق آن می پردازید. بازی The Flintstones فوق العاده کم حجم بوده و با مراحل متنوع و زیبایی که دارد بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

درباره ما
Profile Pic
بنام حضرت دوست که هرچه داريم از اوست سلام دوستان اين وبسايت توسط من ساخته شده و در اختيار شما قرار داده شده است،شما ميتوانيد با عضويت در وبسايت از تمامی امکانات وابزار های وبسايت بهره مند شويد.در صورتی که با قوانين سايت آشنا نيستيد قسمت قوانين سايت را بخوانيد. باتشکّرمدير سايت:حميدرضا.ب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 07 اسفند 1393
  • شنبه 01 شهريور 1393
  • سه شنبه 14 مرداد 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • پنجشنبه 14 فروردين 1393
  • چهارشنبه 13 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • پنجشنبه 29 اسفند 1392
  • چهارشنبه 16 بهمن 1392
  • پنجشنبه 16 آبان 1392
  • جمعه 05 مهر 1392
  • سه شنبه 02 مهر 1392
  • جمعه 01 شهريور 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • جمعه 31 خرداد 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
  • جمعه 06 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 04 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • جمعه 04 اسفند 1391
  • پنجشنبه 03 اسفند 1391
  • سه شنبه 10 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • جمعه 01 دی 1391
  • پنجشنبه 23 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • جمعه 10 آذر 1391
  • پنجشنبه 25 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 1 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • شنبه 30 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391
  • جمعه 11 فروردين 1391
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 06 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • نظرسنجی
    از چه بازی های بیشتر خوشتون میاد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2056
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 4,558
  • بازدید سال : 68,318
  • بازدید کلی : 1,245,865